Odpowiedzi

2009-12-15T18:58:15+01:00
1 ha = 100 a = 10000 m^2

Działka ma 8ha=80000m^2
droga ma 3000 m^2
Po inwestycji 80000-3000=77000m^2=7,7ha
68 3 68
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T18:59:27+01:00
Zadanie całkiem proste, mnożysz wymiary drogi, i wynik odejmujesz od całego pola, czyli...

80 000m²- 150m*20m = 80 000m² - 3000m² = 77 000m² = 7,7ha
106 4 106
2009-12-15T18:59:30+01:00
1 ha = 100a
1 a = 100m²
8 ha = 800a= 80 000m²

pole sciezki:
150*20 = 3000m²

80 000-3000 = 77 000m²
77 000m² = 770a = 7,7ha

:)
109 4 109
Dzięki bardzo przydatne ;) $/$55%%