Zad.1
Samochód jechał przez 5min z prędkością 72 km/h. Jaką przebyl drogę?

Zad.2
Oblicz jaką drogę przebyło cialo, poruszając się przez:
a) 12s ze stałą prędkością 5 m/s
b) 20h ze stałą prędkością 0,6 km/h
c) 3min ze stałą prędkością 0,5 m/min
d) 80s ze stałą prędkością 0,002 m/s

Prosze o obliczenia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:01:22+01:00
1. 5 min = 1/12 godziny 72:12=6 6 kilometrów
1.
A) 12s to 5m*12=60metrów
b) 20h*0,6=12 km
c)3 min*0.5= 1.5 m
d)80s*0.002=0.16m
2 5 2
2009-12-15T19:02:41+01:00
Zadanie 1
6 km
zadanie 2
a 60m
b 12 km
c 1,5m
d 0,160m
2 2 2
2009-12-15T19:03:25+01:00
1.Samochód jechał przez 5min z prędkością 72 km/h. Jaką przebyl drogę?
72km-60min
3,6km -5min

2.a) 12s ze stałą prędkością 5 m/s
b) 20h ze stałą prędkością 0,6 km/h
c) 3min ze stałą prędkością 0,5 m/min
d) 80s ze stałą prędkością 0,002 m/s

a)5m --1s
60m ---12s

b)0,6km---1h
12km---20h

c)0.5m----1min
1,5m---3min

d) 0.002m----1s
0,016m-----80s

Wszędzie się mnoży ;)

Pozdrawiam poprostuanka12