POMOCY!!!! czy ktos moze mi przetłumaczyc ten tekst na JĘZYK POLSKI!!!!!
Водяной бане было окружено ревом и жестов, облака конденсации паров воды, выходя из душевой кабины. Стояла в душе все же, задумался, глядя в потолок, и на ее теле, плавное течение, горячая вода текла. Наконец, положив руку на кран, а затем медленно следил за его глазами, как его руки. Перед nacisnęła металлической ручкой, за исключением воды, прошли хорошую минуту. Затем, вздохнув, открыл дверцу и вышел на гладкой, синий полу ванной комнаты. Мурашки охватывают тело, но, тем не менее, она потянулась за большие синие полотенца очень медленно. Стоя перед зеркалом, а потому, что пары, долгое время не видели его в его характере. Затем фрагмент фрагмент возможность наблюдать складывающаяся картина: руки нежные, маленькие, с хорошими ногтями zadbanymi окруженный крошечные пальцы синие полотенца бархатом. Полотенце медленно двинулся вверх по телу красивые: круглая грудь, плоский живот, призывно гладкой овальной бедра, длинные тонкие ноги, маленькие, маленькие ноги. И после тонкое лицо, длинный с четкими подбородок, маленький нос, розовый, слегка выпуклые губы, с темно-карими глазами, которые окружены почти синие белки tęczówkach, с длинными черными ресницами и густыми бровями. Однако, блеск в глазах, даже если это было один раз, давно поблекли.
Rozmierzwiła плотное полотенце, короткие, волнистые волосы и причесал его пальцами. Этого достаточно, чтобы по крайней мере хорошо выглядеть. Przewiesiła полотенце в раковину и прислонился лицом ближе к зеркалу стеклами. Против морщин? Рука переехали на кожу вокруг глаз. Нет, не согласен, что это морщин ... Может быть, на другом, но не на ее лице. Несмотря на это, она потянулась за золотым колбы со сливками. До его открытия он поднял голову и улыбнулся на минуту - она любит красивые вещи - они имеют sprawiało ей удовольствие. Naniosła крема мягко вокруг глаз, колбы отнято от груди, а затем посмотреть в зеркало, слепо потянулся за стаканом-коричневая жидкость, стоя на раковине. Пьяная большой глоток и поморщилась невольно будут - момент, с которыми они сталкиваются не была красивой. Вторым глотком едва заметно поморщилась с третьим лицом, не двигаться. И вот дне чашки только следы жидкости. Она почувствовала тепло расплава на своем теле, а только ее грудь, потому что все тело тепла было недостаточно. Вышел из ванной голый и пошел в комнату. Включен телевизор, но звук отрезаны. Тогда отпустил диске лежали на столе. Долгое наблюдал zniszczonemu окно с фотографией сломанной музыка, Дэвис. Погладила обложку тонкий, полный жест чувств. Эти CD она получила от отца. Сколько иногда хотелось за его теплые глаза, низкий голос, полный любви, руки, которые так хорошо в состоянии использовать гитарные струны. Положите пластину, и, сидя в кресле, окруженная ноги трогательно. Слушая музыку, глядя на меняющиеся изображения на телевидении. Ничего не поняли из них. Сегодня среда .... Завтра четверг. Что будет завтра? А что может случиться с ней на четверг? Так же, как в понедельник или вторник. Приходите в офис, прежде чем все. Zaparzy Президент вкусно, говорит он, кофе и организовать его столе, но это просто не заметил. В случае необходимости, купить свежие цветы для офиса хорошо выглядеть. Затем идет глава, поэтому слушать его утренний разговор. Может быть веселым, а затем pożartuje с ним, или не будет сердиться, а затем он предложит отмены заседаний или, наоборот, попросите кого-то он любит сопровождать его во время обеда. Она будет принимать телефонные звонки и писать различные буквы. Это, конечно, независимо от настроения, ее начальник не разочарует. Затем он сломается. Конечно, как всегда, не будут голодными, так что здесь идет магазины - Может быть, она будет покупать. Сегодня увидел красивый шарф ... Может быть, завтра, чтобы соблазнить ее? Затем вернулся и, безусловно, найдут конфеты на столе, или, по крайней мере шоколадом мандарина. Президент никогда не забывает. Спасибо, и неважно, что это такое, он съест последний кусок. Будет ли нет, следовательно, ни изжоги, ни угрызений совести. День можно позвонить Марк из Лондона таким poflirtuje с ним под видом ее измельчения, уже wyszlifowanego, английский. И такие концы по сей день. Получить в свое почти новый долго, как и она сама, автомобили и идти домой. Может быть, zahaczy рынок под видом заполнения холодильника, или пойти на кофе Gosia, если это произошло, сам объем их деятельности, она на мгновение. День, как и любой другой. Разные были только воскресенье, но не интересно. Собственно, что еще хуже, поскольку он не то, что делать. Они, как правило, проведенный перед телевизором. Ну, если мать просила, чтобы, наконец, появился на родине. Так появились.
Он позвонил в колокольчик. Длинный, настойчивый, слишком велика. Sassy, как эта, которое оказывали на него давление. Достигнутых после frotowy халат и закутавшись в него, прошли большой прихожей. Позвонили опять же, не на всех нежно.
- Но я иду - сказала она пробормотала себе и открыл дверь.
- Ну, наконец ... Spałaś? - Красивый высокий человек прошли быстро пересекает зал.
- Нет, слушать музыку ....
- Нет, нет - по иронии судьбы застонал. - Опять же, это жесткая?
- Вы не любите джаз - тихо сказала она, идя за ним.
- Да, мне не надо и что не нравится. Отключить, да? - Спросил
- Конечно, - ответили в ближайшее время, и строительные рамки мир, наблюдая, как меняется диска. Звучало энергичный фразу рок.
- Сделайте кофе, выпить.
- Я не мог спать.
- Ну, хорошо, - сказал, не глядя на нее.
Она повернулась и пошла на кухню. Газ освещенных и сидел за кухонным столом. Она смотрела в окно, обнаружил из-за короткого шторы. Так много фонари во многих окнах.
- У вас есть телевизор? Что на HBO? - Она слышала, как из комнаты.
- Ящик комода - odkrzyknęła. Купил газету только для него. Это было действительно все равно как смотреть.
- Как szefuncio?
- Ну, в субботу, пролетев в Париж. - Ответил, недоумевая, кто может жить в этих окнах на прилавок. Некоторые из них горят допоздна. Больше, чем окно ...
- Не летать с ним?
- Нет, это частная поездка - odkrzyknęła снова.
- Как насчет кофе?
- Вода кипит.
- У него ушло не налить ...
Не отвечает. Она слышала, как переключать каналы, идти в зал, снимает свою обувь и куртку. Тогда она не слушала. Дерево за окном во мраке ночи создана таинственная, темная фигура. Она посмотрела направо - там была настолько очарована старых домов, пер. Каждый из них другому. Есть балконы с перилами или кирпичной веранды с колоннами. Один стакан консерватории. Случилось однажды перед другой Porsche, и с ним парень в среднем возрасте. Были низкими, даже ниже, чем она черными волосами посыпать седые волосы и улыбнулся ей. Потом она почувствовала странное волнение. Затем он обернулся, посмотрел в сад, а затем поднять ее еще раз. Я снова улыбнулся, но только глазами. Может быть, ей показалось? Почему он улыбался ей? Она тогда была в свитере в шведской моделью и связали шарф над головой. Он помнит все так хорошо. Сегодня нет ни то ни се Джерси шарфы. Было ли так долго?
- Агата? - Она услышала громкий звонок. Она повернулась в сторону двери. Он стоял, прислонившись к косяку, смотрел на нее с серьезными брови загрузки. В руке он держал пустой стакан, который вышел из ванной комнаты. Момент в тишине и смотрели друг на друга. Она не изменилось выражение лица и глаза по-прежнему Porsche.
- Зачем вы это делаете?
- Потому что это укорачивает жизнь.
- Могу ли я сделать что-нибудь? - Спросил он вдруг, нежный.
Она посмотрела ему прямо в глаза:
- Это слишком поздно.
Чайник начал свистеть.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:00:10+01:00
Łaźnia wodna otoczony był huk i gesty, kondensacji pary wodnej, pozostawiając prysznicem. To było w prysznic wciąż, zamyślony, wpatrując się w sufit, a na jej ciele, sprawnego przepływu wody gorącej płynęła. Wreszcie, z ręką na wylewkę, a następnie powoli po oczy, ręce. Przed metal nacisnęła uchwyt, z wyjątkiem wody, wziąć dobrą minutę. Potem z westchnieniem, otworzył drzwi i wyszedł na gładkie, niebieskie piętrze łazienka. Goosebumps objętych jego ciało, ale jednak dotarł do dużych ręczników niebieski bardzo powoli. Stojąc przed lustrem, ale ponieważ nie pary, długi czas widziałem go w jego charakterze. Potem kawałek kawałek okazję obserwować obraz wyłaniający: miękkie ręce, mały, z dobrym paznokcie zadbanymi otoczony małe palce niebieskie ręczniki aksamitu. Ręcznik powoli się ciało pięknej: okrągłe piersi, brzuch płaski, przyjemnie gładkie boki owalne, długie nogi szczupłe, małe, nogi małe. A po delikatnej twarzy, z długą brodą ostry, mały nos, różowe, lekko wypukłe usta, ciemne, brązowe oczy, otoczone niemal niebieski tęczówkach białka, o długich czarnych rzęs i brwi grube. Jednak blask w oczach, nawet jeśli kiedyś, dawno temu zgasł.
Rozmierzwiła ręcznik napięty, krótkie, falowane włosy i czesanych palcami. To wystarczy, aby przynajmniej dobrze wyglądać. Ręcznik Przewiesiła do zlewu i pochylił się twarzą bliżej szkła lustra. Detox? Ręcznie przeniesiony na skórze wokół oczu. Nie, nie zgadzam się, że zmarszczki ... Być może, na innych, ale nie na twarzy. Mimo to, była co najmniej na złote żarówki ze śmietaną. Przed jego otwarciem, podniósł głowę i uśmiechnął się na chwilę - kocha piękne rzeczy - mają sprawiało jej przyjemność. Krem delikatnie Naniosła wokół oczu, kolby został odłączony od piersi, a następnie spójrz w lustro, na oślep sięgnął po kieliszek brązowy płyn stojący na zlewozmywak. Drunk duży łyk i skrzywiła się mimowolnie - momentu, w którym w obliczu nie była ładna. Drugi łyk ledwo zauważalne skrzywił się z trzeciej osoby nie ruszać. I dolnej części kubka tylko śladowe ilości płynu. Poczuła ciepło rozpływają się na jej ciało, ale jej piersi, ponieważ wszystkie ciepłotę ciała nie wystarcza. Wyszła z łazienki nago i wszedł do pokoju. Wraz z TV, ale dźwięk jest odcięty. Pozwól dysku leżących na stole. Długie czuwało zniszczonemu okno ze zdjęciem w podziale muzyki Davisa. Stroked okładka jest cienka, gest pełen uczucia. Te płyty dostała od ojca. Ile razy chciałem na oczy rodzaju, głębokim głosem, pełnym miłości, ręce, które są tak dobrze mogli korzystać struny gitary. Umieść płytkę i siedząc w fotelu, otoczony nogi w ruchu. Słuchanie muzyki, patrząc na zmieniające się obrazy w telewizji. Nie rozumiem ich. Dzisiaj jest piątek .... Jutro czwartek. Co będzie jutro? I co może zdarzyć się z nią w czwartek? Podobnie jak w poniedziałek lub wtorek. Zapraszamy do biura, zanim wszystko. Zaparzy Przewodniczący smaczne, mówi, kawa i organizować swoje biurko, ale nie tylko zauważyli. W razie potrzeby kupić świeże kwiaty do biura dobrze wyglądać. Potem przychodzi głowę, tak słuchać rozmowie rano. Może być świetną zabawą, a następnie pożartuje z nim, lub nie będzie zły, a następnie będzie on zaproponować odwołania spotkań lub odwrotnie, poprosić kogoś kocha, aby towarzyszyć mu w czasie lunchu. To zajmie rozmowy telefoniczne i zapisywać różne litery. To, oczywiście, bez względu na jej nastrój, jej szef nie zawodzi. Potem rozpada. Oczywiście, jak zawsze, nie będzie głodny, więc idzie na zakupy - Może ona będzie kupić. Dzisiaj widziałam piękny szalik ... Może jutro ją uwieść? Potem wrócił i, oczywiście, znajdzie czekoladki na stole, lub przynajmniej mandaryna czekolady. Prezydent nigdy nie zapomni. Dziękuję, bez względu na to, że spożywa ostatni kawałek. Nie, nie ma zatem zgaga, No Remorse. Dzień mogą dzwonić Mark z Londynu, tak poflirtuje z nim pod pozorem jej szlifowanie, już wyszlifowanego, angielski. I taka kończy się dzisiaj. Get ich prawie nowe za długo, jak ona, samochody i iść do domu. Być może zahaczy rynku pod pretekstem wypełniania lodówce lub wypić kawę Gosia, jeśli tak się stanie, ogromna ilość ich działań, ona na chwilę. Dzień, jak każdy inny. Różne były tylko niedziela, ale interesujące. Właściwie, co gorsza, ponieważ nie jest co robić. Są one zwykle spędził oglądając telewizję. Cóż, jeśli matka zwróciła się w końcu pojawił się w domu. So there.
Zadzwonił dzwonek. Długie, trwałe, zbyt duże. Sassy, jak ten, który go naciskał. Osiągane po frotowy płaszcz i owinął się w nim długą korytarzu. Dzwonek ponownie, wcale nie delikatnie.
- Ale będę - "ona szepnęła i otworzyła drzwi sam.
- Cóż, w końcu ... Spałaś? - Piękny wysoki mężczyzna przeszedł szybko w całej sali.
- No, słuchać muzyki ....
- Nie, nie - jęknął ironicznie. - Ponownie, jest to trudne?
- Nie lubisz jazz - powiedziała cicho, idąc za Nim.
- Tak, nie muszą i nie lubią. Wyłącz, tak? - Zapytał
- Oczywiście - odpowiedział w niedalekiej przyszłości, a budynek świata ramy, oglądanie płyty zmienia. Zabrzmiało zdanie energetyczny rock.
- Sprawdź, kawa, napoje.
- Nie mogłem spać.
- Cóż, - powiedział, nie patrząc na nią.
Odwróciła się i poszedł do kuchni. Gaz świeci i usiadł przy stole w kuchni. Spojrzała przez okno, odkrył ze względu na krótki zasłony. Tyle światła w wielu okien.
- Czy masz telewizora? Co na HBO? - Usłyszała z pokoju.
- Odkrzyknęła Szuflada -. Kupiłem gazetę tylko dla niego. To było naprawdę nadal chcesz oglądać.
- Jak szefuncio?
- Cóż, w sobotę, lecący do Paryża. - Odpowiedział, zastanawiając się, kto może żyć w tych pól na licznik. Niektóre z nich są spalania do późnych godzin nocnych. Więcej niż okno ...
- Nie latać z nim?
- Nie, to jest prywatna podróż - odkrzyknęła ponownie.
- Może kawy?
- Woda wrze.
- Zajęło mu nie pour ...
Brak odpowiedzi. Słyszała, jak do przełączania kanałów, przejdź do pokoju, zdejmuje buty i kurtkę. Potem nie chcieli słuchać. Drzewo za oknem w mroku nocy stworzył tajemniczy, ciemna postać. Spojrzała w prawo - nie był tak zafascynowany starymi domami, os. Każdy z nich jest inny. Jest balkon, balustrady lub murowany ganek z kolumnami. Jednym ze szkła oranżerii. Stało się to po raz kolejny przed Porsche, a wraz z nim facet w średnim wieku. Były niskie, nawet niższe niż jej czarne włosy przyprószone siwe włosy i uśmiechnął się do niej. Wtedy czuła dziwne podniecenie. Potem odwrócił się i spojrzał na ogród, a następnie podnieść ją ponownie. I uśmiechnął się ponownie, ale tylko oczy. Może myślała? Dlaczego on uśmiecha się do niej? Była wtedy na sobie sweter w modelu szwedzkim i związane szalikiem nad głową. Pamięta to doskonale. Dziś nie ma ani tego, ani chusty Jersey. Czy to tak długo?
- Agata? - Usłyszała głośny dzwonek. Odwróciła się w stronę drzwi. Stał oparty o futrynę, spojrzał na nią z poważnymi brwi pliki do pobrania. W ręku trzymał pustą szklankę, która wyszła z łazienki. Chwilę w milczeniu i patrzyli na siebie. Nie zmienia wyraz twarzy i oczu nadal Porsche.
- Dlaczego to robisz?
- Bo to skraca życie.
- Czy mogę nic zrobić? - Zapytał nagle, łagodny.
Spojrzała mu prosto w oczy:
- It's too late.
Czajnik zaczął gwizdać.

mysle ze choc troche pomoglam xD pozdro ;)
2009-12-15T19:47:18+01:00
Łaźnia wodna otoczony był huk i gesty, kondensacji pary wodnej, pozostawiając prysznicem. To było w prysznic wciąż, zamyślony, wpatrując się w sufit, a na jej ciele, sprawnego przepływu wody gorącej płynęła. Wreszcie, z ręką na wylewkę, a następnie powoli po oczy, ręce. Przed metal nacisnęła uchwyt, z wyjątkiem wody, wziąć dobrą minutę. Potem z westchnieniem, otworzył drzwi i wyszedł na gładkie, niebieskie piętrze łazienka. Goosebumps objętych jego ciało, ale jednak dotarł do dużych ręczników niebieski bardzo powoli. Stojąc przed lustrem, ale ponieważ nie pary, długi czas widziałem go w jego charakterze. Potem kawałek kawałek okazję obserwować obraz wyłaniający: miękkie ręce, mały, z dobrym paznokcie zadbanymi otoczony małe palce niebieskie ręczniki aksamitu. Ręcznik powoli się ciało pięknej: okrągłe piersi, brzuch płaski, przyjemnie gładkie boki owalne, długie nogi szczupłe, małe, nogi małe. A po delikatnej twarzy, z długą brodą ostry, mały nos, różowe, lekko wypukłe usta, ciemne, brązowe oczy, otoczone niemal niebieski tęczówkach białka, o długich czarnych rzęs i brwi grube. Jednak blask w oczach, nawet jeśli kiedyś, dawno temu zgasł.
Rozmierzwiła ręcznik napięty, krótkie, falowane włosy i czesanych palcami. To wystarczy, aby przynajmniej dobrze wyglądać. Ręcznik Przewiesiła do zlewu i pochylił się twarzą bliżej szkła lustra. Detox? Ręcznie przeniesiony na skórze wokół oczu. Nie, nie zgadzam się, że zmarszczki ... Być może, na innych, ale nie na twarzy. Mimo to, była co najmniej na złote żarówki ze śmietaną. Przed jego otwarciem, podniósł głowę i uśmiechnął się na chwilę - kocha piękne rzeczy - mają sprawiało jej przyjemność. Krem delikatnie Naniosła wokół oczu, kolby został odłączony od piersi, a następnie spójrz w lustro, na oślep sięgnął po kieliszek brązowy płyn stojący na zlewozmywak. Drunk duży łyk i skrzywiła się mimowolnie - momentu, w którym w obliczu nie była ładna. Drugi łyk ledwo zauważalne skrzywił się z trzeciej osoby nie ruszać. I dolnej części kubka tylko śladowe ilości płynu. Poczuła ciepło rozpływają się na jej ciało, ale jej piersi, ponieważ wszystkie ciepłotę ciała nie wystarcza. Wyszła z łazienki nago i wszedł do pokoju. Wraz z TV, ale dźwięk jest odcięty. Pozwól dysku leżących na stole. Długie czuwało zniszczonemu okno ze zdjęciem w podziale muzyki Davisa. Stroked okładka jest cienka, gest pełen uczucia. Te płyty dostała od ojca. Ile razy chciałem na oczy rodzaju, głębokim głosem, pełnym miłości, ręce, które są tak dobrze mogli korzystać struny gitary. Umieść płytkę i siedząc w fotelu, otoczony nogi w ruchu. Słuchanie muzyki, patrząc na zmieniające się obrazy w telewizji. Nie rozumiem ich. Dzisiaj jest piątek .... Jutro czwartek. Co będzie jutro? I co może zdarzyć się z nią w czwartek? Podobnie jak w poniedziałek lub wtorek. Zapraszamy do biura, zanim wszystko. Zaparzy Przewodniczący smaczne, mówi, kawa i organizować swoje biurko, ale nie tylko zauważyli. W razie potrzeby kupić świeże kwiaty do biura dobrze wyglądać. Potem przychodzi głowę, tak słuchać rozmowie rano. Może być świetną zabawą, a następnie pożartuje z nim, lub nie będzie zły, a następnie będzie on zaproponować odwołania spotkań lub odwrotnie, poprosić kogoś kocha, aby towarzyszyć mu w czasie lunchu. To zajmie rozmowy telefoniczne i zapisywać różne litery. To, oczywiście, bez względu na jej nastrój, jej szef nie zawodzi. Potem rozpada. Oczywiście, jak zawsze, nie będzie głodny, więc idzie na zakupy - Może ona będzie kupić. Dzisiaj widziałam piękny szalik ... Może jutro ją uwieść? Potem wrócił i, oczywiście, znajdzie czekoladki na stole, lub przynajmniej mandaryna czekolady. Prezydent nigdy nie zapomni. Dziękuję, bez względu na to, że spożywa ostatni kawałek. Nie, nie ma zatem zgaga, No Remorse. Dzień mogą dzwonić Mark z Londynu, tak poflirtuje z nim pod pozorem jej szlifowanie, już wyszlifowanego, angielski. I taka kończy się dzisiaj. Get ich prawie nowe za długo, jak ona, samochody i iść do domu. Być może zahaczy rynku pod pretekstem wypełniania lodówce lub wypić kawę Gosia, jeśli tak się stanie, ogromna ilość ich działań, ona na chwilę. Dzień, jak każdy inny. Różne były tylko niedziela, ale interesujące. Właściwie, co gorsza, ponieważ nie jest co robić. Są one zwykle spędził oglądając telewizję. Cóż, jeśli matka zwróciła się w końcu pojawił się w domu. So there.
Zadzwonił dzwonek. Długie, trwałe, zbyt duże. Sassy, jak ten, który go naciskał. Osiągane po frotowy płaszcz i owinął się w nim długą korytarzu. Dzwonek ponownie, wcale nie delikatnie.
- Ale będę - "ona szepnęła i otworzyła drzwi sam.
- Cóż, w końcu ... Spałaś? - Piękny wysoki mężczyzna przeszedł szybko w całej sali.
- No, słuchać muzyki ....
- Nie, nie - jęknął ironicznie. - Ponownie, jest to trudne?
- Nie lubisz jazz - powiedziała cicho, idąc za Nim.
- Tak, nie muszą i nie lubią. Wyłącz, tak? - Zapytał
- Oczywiście - odpowiedział w niedalekiej przyszłości, a budynek świata ramy, oglądanie płyty zmienia. Zabrzmiało zdanie energetyczny rock.
- Sprawdź, kawa, napoje.
- Nie mogłem spać.
- Cóż, - powiedział, nie patrząc na nią.
Odwróciła się i poszedł do kuchni. Gaz świeci i usiadł przy stole w kuchni. Spojrzała przez okno, odkrył ze względu na krótki zasłony. Tyle światła w wielu okien.
- Czy masz telewizora? Co na HBO? - Usłyszała z pokoju.
- Odkrzyknęła Szuflada -. Kupiłem gazetę tylko dla niego. To było naprawdę nadal chcesz oglądać.
- Jak szefuncio?
- Cóż, w sobotę loty do Paryża. - Odpowiedział, zastanawiając się, kto może żyć w tych pól na licznik. Niektóre z nich są spalania do późnych godzin nocnych. Więcej niż okno ...
- Nie latać z nim?
- Nie, to jest prywatna podróż - odkrzyknęła ponownie.
- Może kawy?
- Woda wrze.
- Zajęło mu nie pour ...
Brak odpowiedzi. Słyszała, jak do przełączania kanałów, przejdź do pokoju, zdejmuje buty i kurtkę. Potem nie chcieli słuchać. Drzewo za oknem w mroku nocy stworzył tajemniczy, ciemna postać. Spojrzała w prawo - nie był tak zafascynowany starymi domami, os. Każdy z nich jest inny. Jest balkon, balustrady lub murowany ganek z kolumnami. Jednym ze szkła oranżerii. Stało się to po raz kolejny przed Porsche, a wraz z nim facet w średnim wieku. Były niskie, nawet niższe niż jej czarne włosy przyprószone siwe włosy i uśmiechnął się do niej. Wtedy czuła dziwne podniecenie. Potem odwrócił się i spojrzał na ogród, a następnie podnieść ją ponownie. I uśmiechnął się ponownie, ale tylko oczy. Może myślała? Dlaczego on uśmiecha się do niej? Była wtedy na sobie sweter w modelu szwedzkim i związane szalikiem nad głową. Pamięta to doskonale. Dziś nie ma ani tego, ani chusty Jersey. Czy to tak długo?
- Agata? - Usłyszała głośny dzwonek. Odwróciła się w stronę drzwi. Stał oparty o futrynę, spojrzał na nią z poważnymi brwi pliki do pobrania. W ręku trzymał pustą szklankę, która wyszła z łazienki. Chwilę w milczeniu i patrzyli na siebie. Nie zmienia wyraz twarzy i oczu nadal Porsche.
- Dlaczego to robisz?
- Bo to skraca życie.
- Czy mogę nic zrobić? - Zapytał nagle, łagodny.
Spojrzała mu prosto w oczy:
- zaraz
Czajnik zaczął gwizdać.


Wrzie problemów proszę napisać