Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:02:10+01:00
Połoniny -Biezczady
Śnieżne Kotły - Karkonosze
Jaskinmia śnieżna - Karpaty
gołoborza góry świetokrzyskie
wąwozy lessowe -wyżyna lubelska
2 3 2
2009-12-15T19:11:57+01:00
Gołoborze - zbocze na łysej górze Znajduję się koło krzyży
wąwozy lessowe - rów , kanał .zagłębienie który jest z less'a kazimierz
jaskinia śnieżna- najdłuższa i najgłebsza jaskinia polska w tatrach
połoniny- skupiska muraw alpejskich i subalpejskich .oznacza puste miejsce bezuzyteczne- bieszczady
sniezne kotly po lodowcowe w karkonoszach meidzy Wielkim Szyszakiem (1509 m n.p.m.) a Łabskim Szczytem (1471 m n.p.m.).
1 3 1