1.Wskaż zdanie w którym podano błędną informacje:
A.Rzęski , które pokrywają komórkę pantofelka to organelle tego organizmu.
B.Ameba porusza się ruchem pełzakowatym jej organellą jest wic.
C.Euglena zielona to jednokomórkowiec i ma chloroplasty.
D.Świdrowiec gambijski wywołuje śpiączkę.
Zad.2:Zaznacz błędne zdanie.
A.Grzyby są cudzożywnymi , plechowymi , lądowymi organizmami.
B.Glony są grupą bliżej niespokrewnionych organizmów należących do 3 królestw.
C.Porosty to plechowce zbudowane ze strzępek i komórek glonu,
D.Bakterie to organizmy mające jądro komórkowe.

Dalej potrzebuje jeszcze zadania 5,6,7,8,9,10 ze strony 114 z książek CIEKAWA BIOLOGIA WSIP'u do klasy 1 GIM częśc 1. podręcznik

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T19:02:46+01:00
1. falsz
2.falsz
3. prawda
4.prawda?
zad.2
1.prawda
2.prawda
3.falsz
4.prawda
PS. zrobilam to na logike...tyle pamietam :P:P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:03:24+01:00
1.falsz
falsz
prawda
pawda
2.prawda
falsz
prawda
falsz
2 1 2