Odpowiedzi

2009-12-15T19:03:42+01:00
Otworzyl sie na ludzi i swiat. Zaczal doznawac piekne uczucia. Nie bal sie juz kontaktu z innymi. Poczul potrzebe bliskosci innych ludzi. Stal sie cieplym i milym czlowiekiem.

;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:04:40+01:00
Ukazały mu sie duchy i pokazały mu jakim to na prawde jest człowiekiem.
Nie mógł znieść tego jaki był okrutny wobec innych ludzi. Liczyły się dla niego wyłącznie pieniądze. Praca była najważniejsza. Był człowiekiem zadufanym w sobie. Myślał tylko o sobie. Zaniedbywał innych ludzi oraz własną rodzinę.
Po wizycie duchów postanowił zmienic swoje zachowanie. Było to szybko zauważalne. Odpowiadał grzecznie ludziom gdy sie o cos pytali, pomagał innym. Pieniądze już nie były najważniejsze. Zaczęła się liczyć rodzina. Ciepło z niej wypływające. Miłość, której wcześniej ten człowiek nie doznał.
1 5 1
2009-12-15T19:05:08+01:00
`.Swieta zmieniły go całkowicie m.in. dlatego, że stał sie on lepszym człowiekiem. Stało sie to za sprawą trzech, właściwie czterech duchów, które pokazały mu jego całe życie i to co bedzie pozniej jeżeli go nie zmieni. Zrozumiał on, że pieniądze nie są najwazniejsze i nareszcie poczuł prawdziwy smak swiąt. ;] Obudziły sie w nim sie uczucia takie jak: współczucie, pokora a nawet strach. Stał sie, on otwarty dla innych. Poczuł prawdziwą, ciepłą miłość...
1 5 1