Odpowiedzi

2009-12-15T19:04:19+01:00
Rząd przez RZ

sądownicza to sądy i trybunały
wykonawcza to prezydent i rząd (ministrowie to rząd)
ustawodawcza to sejm i senat (czyli parlament)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:06:02+01:00
Wykonawcza-rząd i prezydent
sądownicza-niezawisłe i niezależne sądy
ustawodawcza-sejm oraz senat
2009-12-15T19:08:34+01:00
Mi na lekci nauczycielka mówiła
to jak masz wykonawcza
i ustawodawczą to sądownicza to sąd władca