Odpowiedzi

2009-12-15T19:10:18+01:00
Ponieśc klęskę
odnieśc zwycięstwo
udzielic pomocy
wyciągnąc dłoń
przekonac nauczyciela
zamówic pizze
podejmowac się sprawy
poddac się chorobie
brac odpowiedzialność
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:11:41+01:00
Ponieść plecak (Mianownik)
odnieśc zeszyt (mianownik)
udzielic rady (Dopełniacz)
wyciągnąc portfel (Mianownik)
przekonac kolegę (Biernik)
zamówic pizzę (Biernik)
podejmowac się zadania (Dopełniacz)
poddac się przyjaciólce (Celownik)
brac torbę (biernik)
2009-12-15T19:11:04+01:00
Ponieść zeszyt (Biernik)
odnieść książkę (Biernik)
udzielić pomocy (Dopełniacz)
wyciągnąć linę (Biernik)
przekonać mamę (Biernik)
zamówić kasetę (Biernik)
podejmować się pracy (Dopełniacz)
poddać się wrogowi (Celownik)
brać korepetycje (Biernik)