Odpowiedzi

2009-12-15T19:09:53+01:00
1.bez wody (D)
2.ku pamięci (D)
3.między ludźmi (N)
4.przeciw grypie (C)
5.nad morzem (N)
6.do domu (D)
7.w książce (C)
8.O pani (Mianownik, C)
9.Spod namiotu (D)
6 5 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:12:40+01:00
Bez nóg DOPEŁNIACZ
ku niebu CELOWNIK
między kwiatem NARZĘDNIK
przeciw sobie CELOWNIK
nad tobą NARZĘDNIK
do domu DOPEŁNIACZ
w klatce CELOWNIK
spod ziemi DOPEŁNIACZ


PROSZĘ BARDZO :)
6 4 6