Mapa polski ma południki od 14°do 24°
I trzeba nia pokolorować
Na czerwono obszar czasu środkowoeuropejskiego, a na zołto obszar czasu wschodnioeuropejskiego.
Napiszcie od jakiego do którego południka pomalować na czerwono a od którego do którego na żółto.
Plis pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-15T19:09:59+01:00
Od 14 stopni do 22, 5 stopni - czas środkowoeuropejski
Od 22,5 stopnia do 24 stopni - czas wschodnioeuropejski
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:10:26+01:00
Od 14 do 22,5 - na czerwono
od 22,5 do 24 - na żółto
1 5 1