Odpowiedzi

2009-12-15T19:06:42+01:00
Hałas ma negatywny wpływ na zdrowie. Zakłuca prace naszego serca i zatyka nam uszy
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T19:08:13+01:00
-uszkodzenie jeden ze zmysłów(słuch)
-powoduje drażliwość,
-zmęczenie całego organizmu,
Hałas ma wpływ na zdrowie i kondycję człowieka. Jego działanie można rozpatrywać w trzech płaszczyznach:
· Bezpośrednie na ucho środkowe i wewnętrzne
· Pośrednie na układ nerwowy i psychikę
· Na zasadzie odruchu - na inne narządy
11 4 11