Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:09:55+01:00
Tak, ponieważ jeśli na ciało nie działa żadna siła lub działające siły się rownoważą, to pozostaje ono w spoczynku albo porusza się jednostajnie po linii prostej. I zasada dynamiki ;)
15 3 15
2009-12-15T19:09:13+01:00
Według I zasady Dynamiki Newtona jeżeli na ciało nie działa żadna siła - to ono jest w spoczynku lub porusza się ruchem jednostajnym.

przykład: Są ciała, które poruszają się niezmiernie długo, mimo że, żadna siła nie podtrzymuje ich ruchu. Ziemia i inne planety okrążają Słońce od miliardów lat - i nie zatrzymują się
7 4 7
2009-12-15T19:10:56+01:00

Może ale ten ruch bedzie bardzo powolny
4 4 4