Daje dużo punktów bo czekam na dużo odpowiedzi

Podajcie mi nuty do kolend na flet i zamieńcie na np. A , G , C2
;))
Sprawdze jezeli bedzie źle ! (Nie dawajcie dla "lulajże jezuniu" ;_)
A jeżeli ktos napisze te same nuty co osoba wczesniej zglaszam spam ;))
Miłego dzionka !
H - si
E - mi
D - re
G - sol
F - fa
A - la

2

Odpowiedzi

2009-12-15T19:10:10+01:00
Http://img136.imageshack.us/img136/360/przybiezelidobetlejemkm7.png tu masz nuty a tu zapis:
C H C D E D E F G A G C H C D E D E F G A G C G G A G F E F F A G F E D E F G E D C
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:18:58+01:00

Aniołowie Biali


C F
1. Aniołowie, aniołowie biali,
C G
na coście tak u żłóbka czekali,
C F
pocoście tak skrzydełkami trzepocąc,
C F a
płatki śniegu rozsypali czarna nocą.

a a
Ciemne noce aniołowie w naszej ziemi,
C G
ciemne gwiazdy i śnieg ciemny i miłość,
C F
i pod tymi obłokami ciemnymi,
C F a
nasze serce w ciemnośc się zmieniło.


2. Aniołowie, aniołowie biali,
o, przyśiwćie blaskiem skrzydeł swoich,
by do Pana trafił ten zgubiony,
i ten co sie oczu podnieść boi

I ten, który bez nadziei czeka,
i ten rycerz w rozszarpanej zbroi,
by, jak człowiek szedł do Boga - człowieka,
C F a
aniołowie, aniołowie biali,
F a F a
aniołowie biali, aniołowie biali ...
1 5 1