Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:09:21+01:00
...wierzę w stwórce świata naszego, wszechmocnego i niezwyciężonego przez zło. Wierzę w syna jego, który poświęcił swoje życie śmiertelne by zbawić wiernych jego ojcu. Wierzę iż dobro prowadzi do boga, zło natomiast do szatana, i wierzę w kościół jaki jest był i będzie z woli i łąski Jezusa Chrystusa i Ojca Niebieskiego."

może być? ^^ jeśli ci sie podoba daj najlepszą odpowiedź.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T19:10:34+01:00
..."Głosimy śmierc twoją panie Jezu, wyznajemy Twoje Zmartwychwstanie i oczekujemy Twego przyjscia w chwale."

PS. mam nadzieje, ze o to chodziło...:P