Odpowiedzi

2009-12-15T19:14:15+01:00
1. polska indonezja monako san marino ukraina
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:14:18+01:00
- Finlandia, Szwecja, Norwegia, Islandia, Dania
-Polska, Rosja, Hiszpania, Wielka Brytania, Francja
- W. Brytania, Austria, Francja , Irlandia, Rumunia

Te powinny być dobre
2009-12-15T19:16:29+01:00
1 oś
Polska
Niemcy
Rosja
Belgia
Bułgaria

2 osie
Austria
Hiszpania
Łotwa
Macedonia
Szwajcaria

środek
??