Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:15:49+01:00
Pacyfista
M- pacyfista
D- pacyfisty
C- pacyfiscie
B- pacyfistę
N- pacyfistą
Miejsc. - pacyfiście
W- pacyfisto !

hipokryta
M- hipokryta
D- hipokryty
C- hipokrycie
B- hipokrytę
N- hipokrytą
Miej. - hipokrycie
W- hipokryto!
2009-12-15T19:15:37+01:00
Mianownik;pacyfista
Dopełniacz;pacyfisty
celownik;pacyfiście
biernik;pacyfiste
narzędnik;z pacyfistą
miejscownik;o pacyfiście
wołacz; o! pacyfista

Mianownik;hipokryta
Dopełniacz;hipokryty
celownik;hipokrycie
biernik;hipokrytę
narzędnik;z hipokrytą
miejscownik;hipokrycie
Wołacz; O! hipokryta