Wyobraź sobie, że twój przyjaciel, świetny gitarzysta, przygotowuje się do ogólnopolskiego festiwalu. Kupiłaś mu płytę, o której marzył. Napisz dedykację. Wykorzystaj wszystkie informacje podane w poleceniu. (dedykacja, w której dajemy wyraz swoich uczuć musi być przede wszystkim szczera).

Proszę pomóżcie! Z góry dzięki :))
P.S Nie kopiujcie z innych stron ;P

2

Odpowiedzi

2009-12-15T19:20:46+01:00
Dla Mojego Przemka
Moj Drogi, ofieruje Ci ten upominek jako znak mojej szczerej milosci do Ciebie. Licze na to, ze plyta bedzie Ci przypominala o mnie gdziekolwiek i z kim kolwiek bedziesz.
Mam nadzieje, ze plyta bedzie inspiracja do napisania nowych piosenek, ktore potem bedziesz molg wykonac.
Kocham Cie, Twoja Majka
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:26:37+01:00
Hyyymm....


Drogi przyjacielu pragnę podarować Ci tą płytę,ponieważ wiem jak bardzo o niej marzyleś.Zdaje sobie sprawę , ze płyta to tylko rzecz materialna, ale tym prezentem chciałam wyrazic swoje uczucia.Wiedz,ze bardzo dopinguje Cie w festiwalu,do ktorego sie przygotowujesz i ze zawsze mozesz na mnie liczyć.

Miłego słuchania
Twoja oddana przyjaciołka
(imie)
6 2 6