Odpowiedzi

2009-12-15T19:17:33+01:00
Erudyta - człowiek wykazujący się erudycją - znajomością tematu. Prezentujacy wiedzę rozległą lub wybitną znajomość jednego tematu.
2009-12-15T19:19:35+01:00
Erudyta- jest to osoba, ktora wykazuje sie znajomoscia tematu. Taka osoba wrecz prezentuje ze ma wybitna wiedze w okreslonej dziedzinie. Eruduci sa osobami, ktore ciagle sie ucza i ciagle chca uczyc sie i wiedziec wiecej.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T19:22:19+01:00
erutyda-człowiek posiadający rozległą wiedzę w określonej dziedzinie

erudycja- gruntowna i rozległa wiedza; wszechstronna znajomość przedmiotu; uczoność, wykształcenie; oczytanie; wiedza książkowa.
1 5 1