Planeta nowa 3 (wydawnictwo nowa era)
potrzebuje
zad. 3/32 (ostatni wykres)
zad. 4/33
Zad. 1/34 (podpunkt a, b, c)
Zad. 2/35
Zad. 3/35 (podpunkt c na stronie 36)
Zad. 4/36
Zad. 2/37 (podpunkt a tabela)
Zad. 3/38
Zad. 4/38 (całe)
Zad. 5/39

Z góry dziękuje ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:36:16+01:00
3/32
gmina(2478) wladza ustawodawcza(po lewej), wojt.(po prawej)
4/33
niemcy-landy
usa-stany
anglia-hrabstwa
szwajcaria-kantony
litwa-rejony
francja-departamenty
1/34
a)wspolczynnik przyrostu naturalnego
b)1946-1958-wyz demograficzny spowodowany duza liczba uridzen po wojnie
1973-1983-echo powojennego wyzu demograficznego
c)1958-1973-echo nizu demograficznego z okresu wojny
1983-2007-niz demograficzny(dominacja modelu rodziny 2+1)

2/35
moim zdaniem przyrost naturalny w polsce bedzie sie zmienial na ujemny,przyczyny ujemnego przyrostu naturalnego:starzenia sie spoleczenstwa ,warunki ekonomiczne ,brak mieszkan,bezrobocie

3/35
nie mam..
4/36
1.1% do 2,5% :pomorskie , warminsko-mazurskie,,lubuskie, wielkopolskie,malopolskie,podkarpackie,
0.1% do 1.0% : zachodnio-pomorskie,kujawsko-pomorskie,mazowieckie
-1.0% do 0.0% :podlaskie, lubelskie, dolnoslaskie,slaskie,opolskie
2./37
podlaskie-105
podkarpackie-105
warminsko-mazurskie-105
sietokrzyskie-105
lodzkie-110
mazowieckie-109
dolmoslaskie-108
3/38
przedprodukcyjny: <18/<18
produkcyjny: 18-60/18-65
poprodukcyjny:>60/>65
4/38
w latach 1980-2006 zmalal udziel w wieku przedprodukcyjnym , wzrosl udzial w wieku produkcyjnym i poproduk.
b) nie mam...
C)zmaleje udzial ludnosci w wieku przedproduk. a wzrosnie w wieku produk. i poproduk.
d)spoleczne:maleje liczba mlodych ludzi a wzrasta starszych
ekonomiczne: coraz mniej osob przcuje zawodowo
5/39
niestety te z nie maamm,,,

mam nadzieje ze bedzie naj bo sie troche nameczylem :D:D
21 3 21
2009-12-15T19:36:06+01:00
3/32

3. trzeci stopień podziału amitracyjnego -- gminy liczba ( 2478)

władza samorządowa ustawodawcza --- rada gminy
władza wykonawcza--- wójt

zad.4/33
Niemcy- landy
Szwajcaria-Kantory
Czechy i Słowacja-kraje
Ukraina i Białoruś- obwody
Litwa- rejony
Wielka Brytania- hrabstwa
Francja- departamenty

1/34

a)
współczynnik przyrostu naturalnego- to tytuł
w tych kropeczkach...--- Liczba ludności w Polsce w latach 1946-2007
strałak w górę miliony

b) Poprawa warunków życia, rozwój nauki, a zwłaszcza nauk medycznych, który pozwoli opanować wiele chorób epidemicnznych, zwiększenie długości życia.

c) Zjawisko płodu, zmiany w naturalnym środowisku, wycinanie lasów, żywiołowa urbanizacja w krajach wysoko rozwijających się

3/35

c)Przyrost to bardzo poważna sprawa, czym więcj dzieci się rodzi tym lepiej.Tylko przyrost naturalny się zmniejsza wtedy jest więcej zgonów, czyli wniosek z tego taki , że najlepiej jakby coraz mniej ludzi umierało, a więcej się rodziło.

4/36
Najniższy wspołczynnik [przyrostu naturalnego występuje w wojwództwie łódzkim, a najwyższy w województwie pomorskim.
1,1.....- lubuskie, małopolskie, podkarpackie,wielkopolskie, warmińsko mazurskie, pomorskie
0,1... -- mazowieckie, kujawsko-pomorskie, zachodznio-pomorskie
-1,0...-- Lubelskie,podlaskie,dolnośląskie ,opolskie
poniżej... łódzkie, świętokrzyskie.

3/38
przedprodukcyjny : męszczyźni <18 lat kobiety <18lat
produkcyjny: 18-65lat 18-60lat
poprodukcyjny: >65lat <60lat

a)
9 3 9