Odpowiedzi

2009-12-15T19:19:23+01:00
Gdyby rodzice dzieci nie pomogli Zenkowi mogłoby być bardzo źle.Zenek mógłby trafić do poprawczaka.Chłopcy wspierali Zenka,aby się nie załamał gdy nie odnaleźli jego wujka.Gdyby nie było jego przyjaciół Zenek mógł, by zrobić coś bardzo złego.Ula odpracowała pieniądze ukradzione przez Zenka.Gdyby tego nie zrobiła Zenek mógłby wtedy ciągle kraść pieniądze i nie myśleć o konsekwencjach swojego czynu.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:21:35+01:00
Zenek był chłopcem osamotnionym. Mama umarła, tata zszedł z dobrej drogi- zaczął pić. I własnie wtedy dzieci zaczynają cierpieć. I własnie to spotkało Zenka.Był zaniedbany, głodny, co groziło chorobą lub nawet smiercią. Jednak sa jeszcze ludzie o dobrym sercu, którzy nie przechodzą bezinteresownie obok czyjegoś nieszczęścia. I własnie przez pomoc dzieci i dorosłych Zenek mógł wreszcie zacząć porządnie żyć i w ogóle żyć, bo gdyby nie te ofiary dla niego, gdyby nie ta opieka, chłopiec pop prostu zginąłby w tym świecie.
3 5 3