Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:17:17+01:00
Bajka - jest jednym z głównych gatunków dydaktycznej literatury, najczęściej jest to niedługa opowieść napisana wierszem lub prozą, zawiera ona przeważnie jakąś naukę moralną pokazaną na końcu lub początku. Bohaterami bajki są ludzie, zwierzęta, rośliny lub nawet przedmioty.


Bajkę dzielimy na:
epigramatyczne
narracyjne
Wyróżniamy również:
bajki dla dzieci
bajki dydaktyczne
bajki publicystyczne
bajki filozoficzne
1 5 1
2009-12-15T19:18:22+01:00
Bajka-jest jednym z głównych gatunków dydaktycznej literatury, najczęściej jest to niedługa opowieść napisana wierszem lub prozą, zawiera ona przeważnie jakąś naukę moralną pokazaną na końcu lub początku. Bohaterami bajki są ludzie, zwierzęta, rośliny lub nawet przedmioty

Dzielimy je na: bajki epigramatyczne,
zwierzęce oraz narracyjne.;)
1 4 1