Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:28:20+01:00
Tak,bo z glonów otrzymujemy produkty spożywcze.W niektórych daniach glony je sie surowe,wiec można by było je jesc bez niczego
7 4 7
2009-12-15T19:28:36+01:00
Możliwe, ale nie jestem pewna. Glony są to zielone rośliny, które pływają po zanieczyszczonych wodach. Bardzo często zdarzają się w akwariach. Glony je glonojad, ale nie wiem czy mas to coś wspólnego z tym ;)
5 2 5
2009-12-15T22:34:05+01:00