Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • mava
  • Początkujący
2009-12-15T19:20:52+01:00
Mieszkanie zwierząt morskich.Wykorzystywania przez ludzi
2 1 2
2009-12-15T19:21:16+01:00
Niewiem czy o to ci chodzi ale te określenia to:
woda
błękitna ciecz
6 3 6
2009-12-15T19:21:45+01:00
Morza i oceany przez lata postrzegano jako źródło bezgranicznych zasobów. Nadmierna i niekontrolowana ich eksploatacja sprawiła, że przyroda morska jest obecnie poważnie zagrożona.
- na morzach wykonują odwierty w poszukiwaniu ropy
- mamy plaże
- morzemy przyjarzdzać na wakacje i się kompac
7 4 7