Odpowiedzi

2009-12-15T19:26:14+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Rz%C4%85d_Donalda_Tuska#Sk.C5.82ad_rz.C4.85du
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:26:28+01:00
Donald Franciszek Tusk
Waldemar Pawlak
Grzegorz Schetyna
Jerzy Miller
Elżbieta Bieńkowska
Zbigniew Ćwiąkalski
Andrzej Czuma
Krzysztof Kwiatkowski
Mirosław Michał Drzewiecki
Adam Leon Giersz
Jolanta Fedak
Cezary Stanisław Grabarczyk
Aleksander Grad
Katarzyna Hall
Bogdan Klich
Ewa Bożena Kopacz
24 1 24
2009-12-15T19:50:15+01:00
Krzysztof Kwiatkowski
Jolanta Fedak
Cezary Grabarczyk
Aleksander Grad
Katarzyna Hall
Bogdan Klich
Barbara Kudrycka
Jacek Rostowski
Ewa Kopacz
Maciej Nowicki
Marek Sawicki
Bogdan Zdrojewski
Michał Boni
Waldemar Pawlak

coś się chyba ... należy mam taką nadzieje ... :)
12 1 12