Zad 1 Czy kąty w trójkącie mogą mieć podane miary? Wpisz TAK lub NIE.

a)10*,40*,130*.........

b)1*,1*,178*............

c)50*,60*,71*...........

d)70*,90*,10*...........

*-oznacza stopnie np. 160*


Zad 2. Czy można narysować trójkąt o bokach danej długości? Odpowiedz TAK lub NIE

a)8cm,4cm,3cm ...........

b)8cm,4cm,5cm............

c)8cm,8cm,1cm............


2

Odpowiedzi

2009-12-15T19:27:24+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:28:52+01:00
Zad 1 Czy kąty w trójkącie mogą mieć podane miary? Wpisz TAK lub NIE.
a)tak
b)tak
c)nie
d)nie

Zad 2. Czy można narysować trójkąt o bokach danej długości? Odpowiedz TAK lub NIE.
a)nie
b)tak
c)tak
2 4 2