Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:29:22+01:00
Kartuzja San Giacomo
Katedra w Acireale
Mauzoleum Teodoryka w Rawennie
Zamek Viscontich w Pawii
2 3 2
2009-12-15T19:29:25+01:00
Zabytki Włoch:
-la verna
-san damiano
-villa jovis
-corte Vecchia
2 3 2
2009-12-15T19:33:36+01:00
Baptysterium we Florencji
Bazylika San Lorenzo
Teatro La Fenice
Most Westchnień
Kościół San Giorgio Maggiore
Dzwonnica św. Marka w Wenecji
Pinakoteka Brera
Santa Maria delle Grazie
Bazylika św. Ambrożego w Mediolanie
Fontanna di Trevi

Znam więcej gdyż mieliśmy ten temat na lekcji więc napisałem ci już wszystkie jakie mieliśmy na lekcji.
2 5 2