Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:28:48+01:00
Wierzący miłosierny
troska o innych
otwartość
zaangarzowanie
2009-12-15T19:57:38+01:00
Według mnie kapłan powinien być otwarty dla ludzi,służyć im pomocą i dobrą radą,przede wszystkim kapłan powinien być z powołania swoim postępowaniem dawać przykład innym,powinien zachęcać dzieci młodzież ,aby uczestniczyły we mszach świętych i w modlitwach.Kapłan jest jak apostoł ,uczeń Jezusa,powinien tak postępować jak nauczał Jezus.Powinien być solą ziemi i światłością świata,tak jak powiedział Pan Jezus.