A) Jaką długość powinien mić bok kwadratu, aby pole tego kwadratu było równe polu prostokąta o wymiarach 3cm x 4cm? Wynik podaj z dokładnością do 1mm.

b) Jaką długość ma krawędź sześcianu, Którego objątość jest równa objętość prostopadłościanu o wymiarach 2cm x 4cm x 5cm? Wynik podaj z dokładnością do 1mm.

2

Odpowiedzi

2009-09-10T15:00:50+02:00
3×4=12cm²
a=√12cm²
a=3,5cm

V=2×4×5=40cm³
a=³√40cm³
a=3,4cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T15:03:08+02:00
A)3×4=12cm²
a=√12cm²
a=3,5cm

b)V=2×4×5=40cm³
a=³√40cm³
a=3,4cm