Odpowiedzi

2009-12-15T19:36:16+01:00
Zacznę jeśc owoce i warzywa.
Nie będę jesc chipsów ani innych fast food.
Będe regularnie wykonywac cwiczenia gimnastyczne.
Zapiszę się na aerobik.
Będę cwiczyc na każdym w-f.
Tyle wiem:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:38:48+01:00
Bedę dbała o higienę.
Bedę uprawiała róznego rodzaju sporty.
Będe jadła owoce i warzywa.
Nie będe jadła fastfoodów.
:)
2 1 2
2009-12-15T19:40:44+01:00
To np.
W zimowe dni noszę ciepłe swetry i szaliki. Dbam o siebie jedząc owoce i warzywa , a przed każdym z posiłków myję ręce. Próbuje nie utrzymywać kontaktów z osobami chorymi. W razie przeziębień próbuję leczyć się sposobami domowymi, unikając antybiotyków.
1 5 1