Odpowiedzi

2009-12-15T19:40:17+01:00
Droga Pani ................ - jej imie
Bardzo Panią lubię oraz jest Pani mą muzą życia. Nigdy nie spotkałam się z taką miłą nauczycielką jak Pani. Chciałabym złożyć życzenia Z okazji świąt Bożego Narodzenia : Pachnących jodełek z ogromem światełek.Pod obrusem sianka, a za oknem bałwanka.Prezentów pod choinką od Mikołaja z wesołą minką oraz ciepła rodzinnego w Dzień Narodzenia Pańskiego.

ŻycZY
TWOJE IMIĘ. ;P
- uczennica klasy . . .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:42:19+01:00
Sadze ze lepiej bedzie jak napiszesz same zyczenia (takie z poczuciem humoru!, jest ich pełno na internecie) bo Twoja Pani moze sie wystraszyc i szalenie zdziwic ze przejawiasz do niej jakies "uczucia". Idol to zupelnie cos innego! Uczucia mozesz przejawiac do mamy, taty, przyjaciolki...etc. Mozesz napisac zyczenia i dodac od siebie, że dziekujesz jej za to ze cos tam robi dla Ciebie, ze ja podziwiasz za opor, za wytrwalosc, za zaufanie. Ze jest profesjonalistka w swojej dziedzinie i ze masz szczescie ze ta Pani wlasnie Ciebie uczy! O uczuciach nie pisz! Dobrze radze!
P.S Absolutnie nie pisz jak radzi Ci kolezanka wyzej zebys napisal ze Twoja Pani jest muzą Twojego życia bo ośmieszysz sie niepotrzebnie, uwierz prosze!
Pozdrawiam!
2 5 2