Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:39:57+01:00
Nigdy nie trac nadziei.
W przyszłości zostanę lekarzem.
Na pewno jutro będe miała kartkówkę z historii.
Moja koleżanka przejmowała się wygłupami kolegów.
Michalina ukończyła bieg w znakomitym czasie.
Zośka nie przejmowała się złymi ocenami.
Ujrzałem piękną dziewczynę.
2009-12-15T19:40:19+01:00
Znam dużo studiów, na które mogę pójść, aby zostać lekarzem.
Podczas II wojny światowej bardzo dużo ludzi zmarło na tyfus.
Moja koleżanka już dawno ukończyła studia. Bohaterka tej ksiązki zachorowała na raka, ale nie przejmowała się tym, bo miała nadzieję, że z tego wyjdzie. Nadziei nigdy nikt mi na pewno nie odbierze. Kiedy ujrzałam cię pierwszy raz od razu się w tobie zakochałam.
1 5 1
2009-12-15T19:44:12+01:00
Nie lubie studiów ponieważ trzeba pracować
jak dorosne zostane lekarzem
tyfus to bardzo groźna choroba
Basia ukończyła szkołę podstatową jak miała 13lat
Ta bohaterka była naprawde honorowa
uczennica nie przejmowała się ocenami
bardzo chciałbym pojechać do miejscowości Obrzydłówka
nie trace nadziei gdy dostane trójke w szkole
na pewno sprawdzian będzie łatwy
rano ujrzałem ptaka za oknem