Odpowiedzi

2009-12-15T19:52:02+01:00
Http://www.youtube.com/watch?v=u5vkWKK3AWk zobacz tu
2 2 2
2009-12-15T22:06:16+01:00
System operacyjny nie ma tu znaczenia. Musisz nauczyć się jezyka HTML. Dokumenty HTML można tworzyć w dowolnym edytorze tekstu, nawet w Notatniku. Plik trzeba zapisać w rozszerzeniu htm lub html. Następnie trzeba ją umieścić na serwerze w internecie (hosting www). Np. serwis onet.pl oferuje republika www. Najbardziej znany hosting jest u home.pl.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T01:38:04+01:00
Po primo trzeba się nauczyć HTML-a... znajdziesz w google pod zagadnieniem Kurs HTML powinien to być pierwszy link tam jest ładny kurs HTML od podstaw

na tej stronie dowiesz się też jakie istnieją darmowe edytory HTML oraz gdzie można pobrać darmowe szablony

gdy już masz gotową stronę trzeba ją wrzucić na server na jakiś darmowy np yoyo.pl
1 5 1