Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:49:06+01:00
Mam nadzieje ze to sa uklady rownan:P
a)3u+2v=2|*(-2)
5u+4v=6

-6u-4v=-4
5u+4v=6
----------------
-1u=2|:(-1)
u=-2
3*(-2)+2v=2
2v=8|:2
v=4

b) 3s+5t=-6
1,5s-2t=-3 |*(-2)

3s+5t=-6
-3,5s-10t=6
-----------------
-5t=0
t=0
s=-2


c) 3x+2y=13
2x+y=11|*(-2)

3x+2y=13
-4x-2y=-22
----------------
-1x=-9
x=9
2y=13-27
2y=-14
y=-7

d) 5x+3y=0
-x -2y=7 |*5

5x+3y=0
-5x-10y=30
-----------------
-7y=30|:(-7)
y=4cale i 2/7

x=3*(4cale i 2/7)
x=12calych i 6/7
2009-12-15T19:55:08+01:00
A
2v=2-3u
5u+4v=6

2v=2-3u
5u+4-6u=6

-1u=2
u=-2

2v=2-3u
2v=2-(-6)
v=16
b
3s+5t= -6
1,5s-2t= -3

3s+5t=-6
1,5s=-3+2t

1,5s=-3+2t
6+4t+5t=-6

9t=0
t-=0

3s+5t=-6
3s+0=-6
s=-2

c
3x+2y=13
2x+y=11

y=11-2x
3x+22-4x=13

-x=-9
x=9

y=11-2x
y=11-18
y=-7

d
5x+3y=0
-x -2y=7

x=-7+2y
-35+13y=0
y=2¾

-x-2y=7
-x-5½=7
-x=12½