Odpowiedzi

2009-12-15T19:43:17+01:00
(2k-1)(2k+1)=4k²-1

(7+3n)(3n-7)=9n²-49
(x+√7)(x-√7)=x²-7

(xy²+z)(z-xy²)=x²y4-z²
(x-2√2)(2√2+x)=x²-4

(√5x-y)(y+√5x)=5x²-y²

(3√3+x⁴)(x⁴-3⁴√3) =9-x8
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:43:35+01:00
A) (2k-1)(2k+1)=4k²-2k-1+2k=4k²-1
b) (7+3n)(3n-7)=9n²-49
c) (x+√7)(x-√7)=x²-7
d) (xy²+z)(z-xy²)=z²-(xy²)²
e) (x-2√2)(2√2+x)=x²-8
f) (√5x-y)(y+√5x)=5x²-y²
g) (3√3+x⁴)(x⁴-3⁴√3)=x⁸-9²√3
1 5 1