Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:41:49+01:00
Konflikt- jedno z podstawowych pojęć socjologii, oznacza proces społeczny zachodzący pomiędzy jednostkami, grupami, klasami w wyniku sprzeczności interesów i powodujący wrogość między nimi.
2009-12-15T19:41:32+01:00
Konflikt to jakiś problem, sprzeczność, nieporozumienie ;]
2009-12-15T19:47:09+01:00
Konflikt to proces, w którym jedna ze stron podejmuje świadome wysiłki zmierzające do udaremnienia dążeń drugiej strony, poprzez blokowanie osiągnięcia przez nią celów lub blokowanie działań w jej interesie....