Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:43:33+01:00
Latem gdy jest ciepło opony rozkurczają a zimą kurczą
2 5 2
2009-12-15T19:50:57+01:00
Bo ciepło rozciąga opony samochodowe więc jest więcej miejsca na powietrze i są bardziej rozciągniete a zimą jest mniej powietrza w oponach bo jest mróz i opony sa napięte
niewiem czy o to chodziło ale ja tak zrozumiałam pytanie pozdrowionka
3 3 3
2009-12-15T20:04:22+01:00
Opony są zrobione z materiału, który się rozciąga pod wpływem wyższej temperatury, a kurczy przy niskich temperaturach :D
1 4 1