Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:43:53+01:00
W tym przysłowiu chodzi o to, że wszystkim różne rzeczy "przychodzą" na myśl, a głodnemu chleb, bo jest głodny. Być może chodzi tutaj o to, że nasze myśli są sprzężone z naszymi potrzebami.
24 4 24
2009-12-15T19:44:31+01:00
To przysłowie znaczy:
Gdy jest się biednym, od ludzi nie prosimy pieniędzy tylko chleb. Chleb jest najważniejszy ;-)

Nie wiem czy dobrze
18 2 18
2009-12-15T19:44:56+01:00
Według mnie przy słowie głodnemu chleb na myśli jest to szczere i dobre słowo wyrażone po przez osobę która sama kiedyś była potrzebującą chleba . Chleb ma tu znaczenie symboliczne znaczenie pokarmu.(Tek który głodny pragnie pożywienia).
11 3 11