Pierwsza lekcja rozpoczyna się o 8:15. Przerwy po czwartej i piątej lekcji trwają po 20 minut, natomiast wszystkie pozostałe przerwy są dziesięciominutowe. Robert ma w poniedziałek 5 lekcji.Każda trwa 45 minut.O której godzinie skończy zajęcia?


Jaki dzień tygodnia wypadnie za 1000 dni od 14 października 2008 roku, który wypadł we wtorek?


Robert korzysta z komputera przeciętnie 2,5 godziny dziennie. Obliczył, że to pięć ósmych jego wolnego czasu.Ile czasu wolnego dziennie ma robert?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:47:48+01:00
Zad1
8:15 + 45 min = 9:00
9:00+55 min = 9;55
9;55+10+45=10;50
10;50+20+45=11;55
11;55+45= 12:40
konczy o 12:40
zad2
sroda
zad 3
zostaje mu 1,5 h wolnego czasu razem ma go 4 h !!
7 4 7
2009-12-15T20:17:03+01:00
Pierwsza lekcja rozpoczyna się o 8:15. Przerwy po czwartej i piątej lekcji trwają po 20 minut, natomiast wszystkie pozostałe przerwy są dziesięciominutowe. Robert ma w poniedziałek 5 lekcji.Każda trwa 45 minut.O której godzinie skończy zajęcia?

8.15 - 9.00
9.10 - 9.55
10.05 - 10.50
11.00 - 11.45
12.05 - 12.50

Odp: Robert skończy lekcje o godzinie 12.50

nie wiem czy ci to pomoże ale na wszelki wypadek to sa godziny lekcyjne Roberta do piątej lekcji
13 3 13