Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:45:45+01:00
Przylga sprawia ze roslina przylega do dna i nie plywa swobodnie a pecherzyki powietrza sprawiaja ze roslina sie nie topi i moze plywac
130 2 130
2009-12-15T19:51:27+01:00
Przylga pełni funkcję przyssawki, tą częścią przyczepia się do podłoża np. do kamienia

pęcherz powierzny jego zadaniem jest umożliwienie dostosowanie się do zmiany ciśnień, poprzez wpływ na głębokość zanurzenia. :-)

373 3 373