Wypisz podobieństwa i różnice między starożytnym i współczesnym teatrem.

teatr starożytny teatr współczesny
podobieństwa
......................................................................
.....................................................................

różnice
...................................................................
...................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:48:01+01:00
Podobieństwa:
-aktorzy grają na scenie :0
- mają wczesniej ustalony tekst
różnice:
-kiedys grano tylko w maskach
-mogli grac tylko mężczyźni
- występował chór jako taki przerywni (wtrącał swoje uwagi)
2 5 2
2009-12-15T19:51:33+01:00
Podobieństwa : widzowie przynoszą jedzenie, czasem aktorom towarzyszy chór, wystawiano komedie i dramaty
różnice : występowali tylko mężczyźni, teatr pod gołym niebem, nie było mikrofonów, w starożytnym teatrze biedni nie musieli kupować biletów,
3 3 3