Przetłumacz zdania
-Ja wiem że ona nigdy przedtem nie miała takiej ładnej sukienki
-Kiedy byłem tutaj o 700 nikogo nie było
-Jeśli nie będę z tobą szczesliwa możesz być tego pewien
-odkąd magda dostała złą ocenęz angielskiego zaczeła się go uczyć
-obawiam się, ze będę musiał zjeść karpia na kolacje a jeśli a jeśli nie ziem zostawie ci troche
-chciałbym urodzić się w poniedziałek,a nie w niedziele ponieważ nalze do bardzo leniwych osób

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T15:35:37+02:00
I know that never in advance had she (it) such pretty (beautiful) sukienki
Ja wiem że ona nigdy przedtem nie miała takiej ładnej sukienki
When here I was about nobody 700 not be
Kiedy byłem tutaj o 700 nikogo nie było
If I will not be it some with (from) you can be szczesliwa
Jeśli nie będę z tobą szczesliwa możesz być tego pewien
Since magda obtained (gotten) bad he (it) - english teach (learn) ocenęz zaczeła
odkąd magda dostała złą ocenęz angielskiego zaczeła się go uczyć

I fear , I must eat from (with) on suppers karpia if if land (earth) not it zostawie troche
obawiam się, ze będę musiał zjeść karpia na kolacje a jeśli a jeśli nie ziem zostawie ci troche
I would like to give birth (to be born) to monday, but to sunday not as for very sluggish persons nalze

chciałbym urodzić się w poniedziałek,a nie w niedziele ponieważ nalze do bardzo leniwych osób

2009-09-10T16:02:17+02:00
1.I know that she never before didn't have such a pretty dress
2.When I was here about 7 there was no nobody
3.If I will not be happy with (from) you can be it some
4.since when magda got a poor mark in English started learning it
5.I fear , I must eat from (with) on suppers of carp if if I will leave it not land a bit
6.I would like to give birth to monday, but to sunday not as I belong to very sluggish persons