Odpowiedzi

2009-12-15T19:51:35+01:00
P=a²
144=a²
a=√144
a=12 cm= 1,2dm

V=a³
V=1,2*1,2*1,2
V=1,728 dm³=1,728 L

1 5 1
2009-12-15T19:52:56+01:00
Pole powierzchni ściany= 144 cm²
Pole krawędzi sześcianu będzie równe √144= 12 cm.

12 cm= 1,2 dm=1,2l

V=a³=(1,2)³=1,728 l
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:56:56+01:00
A wiec pole jednej ściany jest równe 144cm² i aby policzyc długosc krawedzi tego sześcianu należy wyliczyć ile wynosi pierwiastek z tej liczby:
√144=12cm=1,2dm
Liczymy pole sześcianu:
V=a³
V=1,2³
V=1,2*1,2*1,2
V=1,728cm³

Odp.Objętość sześcianu wynosi 1,728 L.

LICZE NA MAX PKT ZA ZADANIE Z GÓRY DZIEKI
2 5 2