Odpowiedzi

  • ona
  • Początkujący
2009-09-10T15:27:58+02:00
To epoka kamienia łupanego.
Przykłady ognia to ludzie wykorzystywali ogien do ogrzewania sie, do tego aby przygotowac sobie posiłki
2009-09-10T15:30:59+02:00
Pierwszy okres prehistoryczny to epoka kamienia łupanego.
zastosowanie ognia przez człowiek prehistorycznego:
- ogrzewał człowieka
- odstraszał drapieżne zwierzęta
- służył do przyrządzania pożywienia.
- oświetlał ,mieszkanie'
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T15:49:44+02:00
Pierwszy okres prehistoryczny to epoka kamienia łupanego

-ogrznie się
-gotowanie
-odstraszanie drapierzników
-oświetlenie