Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:50:54+01:00
Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. I. J. Paderewskiego – indywidualny konkurs fortepianowy odbywający się od 1961 r. w Bydgoszczy, którego patronem jest Ignacy Jan Paderewski. Od 1994 r. konkurs ten odbywa się raz na trzy lata. Konkurs ten jest organizowany przez Towarzystwo Muzyczne im. I. J. Paderewskiego w Bydgoszczy
ale festiwal i konkurs to nie to samo bo festiwal odbywa się w Warszawie
2009-12-15T19:54:31+01:00
Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. I. J. Paderewskiego – odbywa się od 1961 r. w Bydgoszczy.



;P
5 2 5
2009-12-15T20:27:02+01:00