Odpowiedzi

2009-12-15T19:49:38+01:00
1. na drugie (ale nie wiem) kopyto
2. upiec dwie pieczenie
przy jednym ogniu
3. rozpędzić na dwa wiatry
4. ni w pięć, ni w dziesięć
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:51:47+01:00
1.Na jedno kopyto
2.Upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu
3.Rozpędzić na cztery wiatry
4.Ni w pięć, ni w dziewięć
2009-12-15T19:52:48+01:00
1. Na jedno kopyto.
2. Upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu.
3. Rozpędzić na cztery wiatry.
4. Ni w pięć, ni w dziewięć.