Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T15:33:41+02:00
Proszę o to rozwiązanie :
Mianownik (kto,co) nadzieja
Dopełniacz (kogo,czego) nadziei
Celownik (komu,czemu) nadziei
Biernik (kogo,co) nadzieję
Narzędnik (z kim,z czym) z nadzieją
Miejscownik (o kim,o czym) o nadziei
Wołacz (o!) nadziejo
1 5 1
  • ona
  • Początkujący
2009-09-10T15:37:45+02:00
Mianownik- nadzieja
Dopełniacz- nadziei
Celownik- nadziei
Biernik- nadzieję
Narzednik- z nadzieją
Miejscownik- o nadziei
Wołacz- nadziejo!
1 5 1
2009-09-10T15:49:08+02:00
Mianownik. nadzieja
dopełniacz. nadziei
celownik. nadziei
biernik. nadzieję
narzędnik. nadzieją
miejscownik. nadziei
wołacz. nadzieja

proszę. ;) :P:P
1 5 1