Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T19:57:42+01:00
- mówienie im, jak bardzo są dla nas ważni,

- wysłuchiwanie tego, co mają nam do powiedzenia,

- dawanie im wsparcia,

- wspólne przeżywanie ich radości i niepowodzeń.
2 2 2
2009-12-15T19:57:34+01:00
Moim zdaniem cała agresja jest wywołana konfliktami wśród młodzieży.Żeby tego uniknąć wystarczy uniknąć konfliktu chodzi mi o to że jak ktoś "zaczyna" poprostu odejść i go z ignorować.
Ale młodzież gra też w gry o bardzo agresywnej postawie i ogląda też takie filmy więc jak tak dalej będzie to nigdy nie pozbędziemy się agresji na świecie.
1 3 1