Odpowiedzi

2009-12-15T20:07:34+01:00
Ameryka Pn - Mc Kilney, Dolina Krzemowa, Apallachy, Kordyliery
Ameryka Pd - Aconcagua, Andy, Salinas Grandes, pampa,
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:14:27+01:00
Europa:wyżynawęgierska ,szczyt:mount blanc ,nizina:wschodnio-europejska,niemiecka,francuska,polska , depresja: nad morzem kaspijskim
Azja:w.tybetańska,środkowo-europejska,irańska,nizina zachodnio-syberyjska,gangesu,chińska,szczyt:Mt.Everest , depresja:Morze Martwe – ~398–408 m p.p.m, góry:Himalaje,Kaukaz,Tien-Szan, Ałtaj,
Afryka:wyżyna:abisyńska,wschodnio-afrykańska, góry:Atlas,Góry Smocze, szczyt:Kilimandżaro [Kibo], depresja:jezioro Assal (153 m p.p.m.)
Ameryka Północna:wyżynaKolorado,meksykańska, nizina:zatokowa,nadbrzeżna, hudsońska, góry:Kordyliery,Appalachy , szczyt: McKinley ,depresja: Dolina Śmierci (86 m p.p.m.)
Ameryka Południowa:wyzyna:brazylijska,gujańska, nizina:La Platy,amazonki,orinoko,szczyt:Aconcagua, góry:Andy, depresja:solnisko Salinas Chicas 42 m p.p.m
Australia:wyzyna:Barkly, nizina Nullarbor, gory:Wielkie Gory wododzialowe, szczyt: Gora Kościuszki, depresja: jezioro Eyre – 16 m p.p.m
7 4 7
2009-12-15T20:24:11+01:00
Tyle co wiem ogolnie...

Azja:
Wyżyna: Tybetańska
Nizina: Chińska
Góry: Himalaje
Szczyt: Mont Everest
Depresja: Morze Martwe (chyba)

Europa:
Wyżyna: Wyżyna Mołdawska
Nizina: Francuska, Niemiecka, Węgierska
Góry: Alpy, Krapaty, Apeniny
Szczyt: Mont Blanck

Ameryka Północna
Wyżyna: Wyżyna Kolorado, Wyżyna Meksykańska
Nizna: Nizina Hudsońska, Nizina Zatokowa,
Góry: Koldyleiry
Szczyt: McKinley

Ameryka Południowa:
Wyżyny: Brazylijska, Gujańska
Nizina: La Platy, Amazonki
Góry: Andy
Szczyt:Aconcagua

Australia:
Wyżyny:Zachodnioaustralijska
Niziny: Północnoaustralijska
Góry:Góry Błękitne (chyba)
Szczyt: Góra Kościuszki

Antarktyda:
Wyżyny: brak
Niziny: brak
Góry: Góry Transantarktyczne
Sczyt: Masywa Vinsona

Sorki ze tak malo ale nie mam czasu i musze leciec ;) tyle co wiedzialem ogolnie ;)
12 3 12