Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:02:53+01:00
NOGA:
l. poj.
M. Noga
D. Nogi
C. Nodze
B. Nogę
N. (z) Nogą
Msc. (o) Nodze
W. (o) Nogo!

l. mn.

M. Nogi
D. Nóg
C. Nogom
B. Nogi
N. (z) nogami
Msc. (o) nogach
W. (o) Nogi!

RĘKA:
l. poj
M. Ręka
D. Ręki
C. Ręce
B. Rękę
N. (z) ręką
Msc. (o) ręce
W. (o) Ręko!

l.mn
M. Ręce
D. Rąk
C. Rękom
B. Ręce
N. (z) rękami
Msc. (o) rękach
W. (o) ręce!
12 4 12
2009-12-15T20:04:12+01:00
Kto co: ręka noga
kogo czego:reki nogi
z kim z czym:z rękę z nogą
o kim o czym: o ręce o nodze
hej:ręko nogo
komu czemu: ręce nodze

kto co: ręce nogi
kogo czego:rąk nóg
z kim z czym:z rękoma z nogami
o kim o czym : o rękach o nogach
hej : ręce nogi
komu czemu :rękom nogom

4 2 4