Napisz wzory następujących soli:Daje Naaj ;**
węglan wapnia
dwuwodorofosforan (V) sodu
jodek żelaza(II)
wodorowęglan potasu
dziesięciowodny siarczan (VI) sodu
chlorek wodorotlenek magnezu
fosforan(V) amonu
azotan(V) żelaza(III)
siarczan (VI) bizmutu (III)
węglan dwuwodorotlenek dwumiedzi (II)
wodorowęglan amonu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T20:17:05+01:00
CaCO3 węglan wapnia
NaH2PO4 dwuwodorofosforan (V) sodu
FeI2 jodek żelaza(II)
KHCO3 wodorowęglan potasu
Na2SO4*10H2O dziesięciowodny siarczan (VI) sodu
MgOHCl chlorek wodorotlenek magnezu
(NH4)3PO4 fosforan(V) amonu
Fe(NO3)3 azotan(V) żelaza(III)
Bi2(SO4)3 siarczan (VI) bizmutu (III)
Cu2(OH)2CO3 węglan dwuwodorotlenek dwumiedzi (II)
NH4HCO3 wodorowęglan amonu
2009-12-15T21:15:35+01:00
CaCO3 węglan wapnia
NaH2PO4 dwuwodorofosforan (V) sodu
FeI2 jodek żelaza(II)
KHCO3 wodorowęglan potasu
Na2SO4*10H2O dziesięciowodny siarczan (VI) sodu
MgOHCl chlorek wodorotlenek magnezu
(NH4)3PO4 fosforan(V) amonu
Fe(NO3)3 azotan(V) żelaza(III)
Bi2(SO4)3 siarczan (VI) bizmutu (III)
Cu2(OH)2CO3 węglan dwuwodorotlenek dwumiedzi (II)
NH4HCO3 wodorowęglan amonu
2 3 2